Friday, December 16, 2011

i need a photographer!!

i need a wedding photographer pleaseeee!
in case, anyone cant, terpasalah suruh si tupai ni ambikkan... :(

okay fine. dah terlast minit baru nak fikir pasal photographer. tak tahu mana nak cari, n yang pasti, memang nak kawan2 yang jadi wedding photographer ku. takse orang lain yg tak kenal :(


so pleaseee... anyone? ke takmo pergi kelantan? -thinking-
nevermind, kalau tak ade, i will take my own wedding picture with my own hp camera and own hand and fingers. brrrr....


takpe, ada rezeki, ada lah tu. ada ke orang ambik gmbar kawen sendiri? :S


boleh tak nak ambik softcopy saja memandangkan saya dah ada package photobook.
Yeay! dapat gift Photobook Malaysia. cheng chengg!!






wawai : okai, ini pengajaran untuk majlis reception nanti. sekarang dah boleh tempah photographer untuk 4 bulan lagi k :)

2 comments:

Anonymous said...

saya jadi potographer pun boleh...tp tlg skit2 je la.still need other prof.potographr for ur great day!! :)

wawaiyus said...

honey... yep, mmg aku nak ko. ko kira photographer 24 jam aku, ke toilet pun ko kene ikut. aizat plak aku dgn suka hatinya nak dia jadi photographer untuk amir. then aku hire sorg lagi yg profesional. kawan aku gak... :D seb baik wat 3 button photogrpher :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YES, I AM... I done it my myself :)