Monday, December 12, 2011

Wedding Gift : hani tolong saya!


thanks honey, help me a lot. last 2 days, sy teman hani kat rumah, coz parent dia terbang ke Sarawak, pegi wedding event. so, sbgai balasan, sy paksa dia siapkan goodie gift. so, petang tu kami merayap gi giant n nilai 3... banyak gak barang beli even awal2 lagi dah ckp xmau beli byk barang... masa tu mood pun xelok... teeeet! hani asek kene marah je -ye ke?- hehe, tak delah... 
terpegun x dengan hasilnya??:)
DIY, stand for do it yourself, even ada satu kedai tu, prepare barang2 untu DIY, best sangat!
kenapa nak DIY smua benda barang kawen? -xde kene mengena dengan budjet, coz kadang2 DIY lagi costly. it's about satisfaction n kegembiraan produce something.
"bersepah rumah, macam aku pulak nak kawen" -hani-
"kalau ko yg kawen, lagi bsepah" -wawai-
" aku tak buat sendiri, smua bli yg dah siap" -hani-



hihi, maybe hani x minat nak buat sndiri, lagipun DIY barang kawen ni perlukan byk masa... n banyak tools sndiri. Hani, siap tanya lagi, brapa harga tool ni, tool tu... huhu!


"hani, thanks masakkan untuk aku.... hari n smalam aku demam coz main badminton pastu mandi malam pastu tdo lambat. aku xleh mandi malam... T_T"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YES, I AM... I done it my myself :)