Wednesday, December 14, 2011

DIY: Guess what!

belum finalize tapi dah siap posing!


I suddenly remembered this cute stuff !. I even do not know where I got ideas for this. so many people guess, it is a book mark, but it is not!
I thought, I want to be an industrial designer la ... la la laaalalaaa...
satu hari tu, saya just walking while waiting anak sdara buat braces checking kat kajang, so sy jalan2 kat kedai2 alat tulis kat sana. bila tengok cute stuff kat situ, dapatlah ideas. macam ni macam tu... wink wink...

so beli je lah wooden pieces colorful tu. it's actually... batang ice cream!
at first, memang nak buat book mark, tapi, datang idea lagi power, nak buat... teeeeeeeeeeeeeeeeeettt!!

hehe. so, tambah jelah teeeeeet! :))
special gift ni untuk kawan2 yang datang majlis kesyukuran kat kelantan saja. walaupun simple, kawan2 yang baik akan hargainya, btol tak? 



wawai: i love colors. i love colorful. warna yg cantik, ialah warna yang dicantumkan dgn cantik... coz x smua warna nampak cantik bila bersama, macam tu jugak manusia..kan? ;)


so, jom tido! dah malam... esok kene kerja. jom tdo tdo!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YES, I AM... I done it my myself :)