Sunday, January 1, 2012

" Oo my God!, Siti's pregnant??"



" Siti's pregnant??"  " really....ameen"
"rezeki dia...hope betol laaaa..."           
                            "Happy Datuk K"
                "alhamdulillah, lama dia tunggu"
                  "OMG!! are you serious????"               

Seloka seloki je.. sorryyy

"Siti announced over Singapore national television yang dia mengandung selepas dia buat persembahan countdown di Singapore. Tahniah Siti!" 

SUMBER :  http://www.kemahkemim.com/2012/01/artis-siti-nurhaliza-mengumumkan-beliau.html 

whatever it is, I'll pray the best for you Siti Nurhaliza
-PEMINAT NO 1 YANG MALU-



gambar ni, masa sy darjah2 lagi...
masa rumah ada PC besar gabak...printer...
print gambar ct ajeee... darjah 4 kooot... 1998!

adorable....
 
someone said, she just like me in this photo -wink-
perasan kejap, and that 'someone' is...
my bestfriend Azzah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YES, I AM... I done it my myself :)